hier Freunde & Kollegen suchen & finden 🇨🇭

suchst Du einen Lebensabschnittsgefährten / Liebe für`s Leben ? 🇨🇭

( in Bearbeitung)

 

reale Freunde und Kollegen in der Schweiz suchen ..finden in deiner Region  / Kanton ..geh mal wieder mit Freunden Kollegen zum Tanzen , Sport treiben , wandern....

Tanya

Bitte registriere Dich

Vor , - Nach Name

Tanya

Kanton

Zürich

PLZ

8902

geb.Datum

18/07/1992

E-Mail Adresse

info@essen-tiell.com

Wer bist Du ?

Ich bin eh unkomplizierti, offeni und warmherzigi Person..

Wo suchst Du Freunde ?

Ich sueche hauptsächlich Fründe in Züri und Umgebig.

Hobby`s

Ich mache regelmässig Krafttraining und spiele gern dusse Batminton.. eigentlich machi allgemein gern Sport & duen au gern t Lüüt um mich ume motiviere da ich I dere Branche schaffe. Den lieb ichs i de Natur zsi.. also laufe, wandere, zelte, brötle etc.. Kreativität ghört au zu mine Hobbys. Aso ich duen gern Male, bastle mit naturmatrealie und Kunstharz.. Han au es Werk rümli wo mer chöntet zeme kreativ si. In Usgang gani au gern.. Grundsätzlich machi eigentlich fascht alles gern und bin au offe für neues 🙂

Wen oder was suchst Du ?

Ich sueche kollege wo ähnlichi Hobbys hend wie ich.. Aso z. B öpert wo regelmässig Sport macht.. Da ich en aktive Mensch bin suechi öpert mit dem ich verschiedeni Sache unterneh chan.. Am liebschte i de Natur :)… Mir isches sehr wichtig das ich mich uf mis gegenüber chan verla..

User Name

TANYA





Freunde gesucht









New Report

Close