hier Freunde & Kollegen suchen & finden 🇨🇭

suchst Du einen Lebensabschnittsgefährten / Liebe für`s Leben ? 🇨🇭

( in Bearbeitung)

 

reale Freunde und Kollegen in der Schweiz suchen ..finden in deiner Region  / Kanton ..geh mal wieder mit Freunden Kollegen zum Tanzen , Sport treiben , wandern....

Bitte Genau Läse

Hoi zäme sueche wiiblechi Bekanntschafte, eg be zemlech schüch. be 20gi wär mih resig freue Region/Kanton spellt eigentlech kei Rolle.

Antworten

9 comments on “Bitte Genau Läse

Hey. Ich bin 28gi und vo Luzern. Chasch di gern melde.
Lg corinne

mich stört der altersunterschied nid wenn er dich au nid stört meld dich doch

Hey..
ich kenn das leider zu guet.. ich hasse zuegäh aber ich ha kei kei kollege oder kollegin.. ich lebe mis lebe ganz allei 😔

schrib mir doch uf snapchat: xbattler998

Dörfsch di bi mir au gern melde 🙂

Hi!

Meld dich doch mal, geht mir ähnlich 🙂

Hallo wennd luscht hesch meld di doch emal

hoi wie gohts dir? bi am afang au immer sehr schüch

Schreibe einen Kommentar





einer Gruppe beitreten





ältere Beiträge





einer Gruppe beitreten









New Report

Close