hier Freunde & Kollegen suchen & finden 🇨🇭

suchst Du einen Lebensabschnittsgefährten / Liebe für`s Leben ? 🇨🇭

( in Bearbeitung)

 

reale Freunde und Kollegen in der Schweiz suchen ..finden in deiner Region  / Kanton ..geh mal wieder mit Freunden Kollegen zum Tanzen , Sport treiben , wandern....

Bestii Fründin

Hey liiebs

ich sueche e bestii Fründin wo mit mir durch dick und dünn gaht! Ich wür sehr gern mol paar mönet go reise und d Welt erkunde. Ich han e chliises Hündli und bi seeehr gern am See. Ich bin 20gii und mengish bizli crazyy:)

wennd interesse a sonnere Fründshaft hesh shriib miir!!!

Antworten

6 comments on “Bestii Fründin

Salome

Hey
E e be gärn ar Aare u mängisch zimli verükt. Wörd mi freue vo der ds göhre.

Hey 😊
Ig bi 21gi und liebes genauso z reise.
Und hehe du bisch nid die einzigi wo abundzue es bitz crazy isch 😊

Würd mi freue we di würdsch melde

Hey bin chantal und 19i. Wär cool wenn mir mal e nachricht schriebsch 🙂

hey wenn din inserat no aktuell isch meld dich doch bi mier 🙂 würd mich freue

hoi
i bi 21
i due au gern reise han vor ka bald längeri reis zmache
wür mi über e nochricht freue

Heii i bi 19i und due au mega gern reise, wür mi freue wenn mer schribe chönted😊

Schreibe einen Kommentar





einer Gruppe beitreten





ältere Beiträge





einer Gruppe beitreten









New Report

Close