hier Freunde & Kollegen suchen & finden 🇨🇭

suchst Du einen Lebensabschnittsgefährten / Liebe für`s Leben ? 🇨🇭

( in Bearbeitung)

 

reale Freunde und Kollegen in der Schweiz suchen ..finden in deiner Region  / Kanton ..geh mal wieder mit Freunden Kollegen zum Tanzen , Sport treiben , wandern....

E fründin für zum dur dick und dünn gah🥳

Sueche e gueti Fründin für zum d‘welt erobere. Für netti gspröch, vertrauts für enand da sie. Spörtle oder Handwärkle. Viellicht au mal d‘kuchi glühe lah oder go tänzle zämme. Au mal eifach nüt mache eich völlig egal für was hauptsach mitenand.

Bin 23 sehr offe und kommunikativ. Spontan und motiviert.

Freue mich über dini Nachricht 🤗

Antworten

8 comments on “E fründin für zum dur dick und dünn gah🥳

Layla

Hoi meud di doch mou bi mir

Hey du 🙂
Ich würd mich auf jeden Fall freuen, wenn du mir antwortest 🙂
Ich bin auch sehr offen und spontan, habe vor kurzem erst angefangen in der Schweiz zu studieren und suche jetzt neue Kontakte und im besten Fall eine neue Freundin, mit der man viel Spass haben kann.
Falls du Lust hast und es dich nicht stört dass ich die Sache mit dem „schweizerischem Schreiben“ noch nicht ganz drauf habe, kannst du mir sehr gerne schreiben
Liebe Grüße 🙂

Jö du tönsch mega sympatisch🙈 bin uf jede fall parat d welt zerobere und für e gueti fründschaft.
Bin ebefalls 23 und de meinig z zweite macht doch alles viel meh spass!

Liebs grüessli jenny ☺️

freut mich sehr bella das gschriebe hesch! hesch du insta ? wemmer dete wiitter schriebe ? oder chasch mer au dini nummere schicke via nachricht 😊
grüessli, S

Mir chönd sehr gern im insta witerschribe! 🙂 findsch mi unter the_passionate. Mer chönd den au gern nummere tüschle, chumi uf dere plattform nonig so z schlag mit privatnachrichte 🙈🤦🏽‍♀️
Grüessliii 🙂

Hey das tönt mega cool, genau das suechi aau. Bin 20 und Reise mega gern, machsch das au gern?
Liebi Grüess

Hoi liebs, ja sehr sogar. Fehlt mer meh amig zit. Hesch Insta ? wemmer dete wiitter schriebe ? saraisafedez isch det min name ☺️

Schreibe einen Kommentar





einer Gruppe beitreten





ältere Beiträge





einer Gruppe beitreten









New Report

Close