Marie/ September 8, 2019/ ZH, Zürich/ 7Kommentare

Hallo zusammen! Ich suche neue Freundinnen in Zürich, da ich hier noch nicht so lange wohne und meine Freunde nicht in der Nähe wohnen. Ich würde gerne jemanden zum Quatschen finden, essen/trinken gehen, in Ausgang, ins Kino, im Sommer an den See, shoppen gehen und so weiter 🙂 Ich bin 26, deshalb wäre jemand in meinem Alter (oder zwischen 22-30) toll!

Hauptsache man kann zusammen lachen 😉

Ich freue mich auf deine Nachricht!

Share this Post

7 Kommentare

  1. Hallo Marie

    Ich bin 24gi und sueche au en fründin wo meh cha zämme lache und s lebe gnüsse.
    wür mi freue wenn di per privatnachricht schriebsch 🙂

  2. Hooi Marie hooi zämmä ^^

    Ich chume au vo de umgäbig zh und wür au gern mal chli nüi lütli kännä lerne^^ händer no platz ih euem grüppli^^

    Lg Jacqueline

  3. Hallo Marie
    ich bin au vode umgäbig zh und 29. wenn lust hesch chasti gern bi mir melde zum was unternä😊 würd mi freue.

  4. hello :)) ich bin auch aus zh wenn mal raus gehen willat addet mich aif insta: xxdreamxbtsxloverxx
    thanks

  5. Hey Marie
    Ich ben sehr vell in Züri onterwegs ond chöne gern öpis zäme onterneh 🙂

  6. heyy
    hesch luscht mii kennezlehre?
    chasch miir schriibe uf insta celinax_02

  7. Gseh i genau so 🙂 ! Keep smile and have fun! Chume vo obere zh see grüessli mila

Hinterlasse einen Kommentar