Mimi/ April 4, 2019/ Basel-Land, Basel-Stadt/ 7Kommentare

Hi 🙂
Bin vor paar Monaten nach Basel gezogen und konnte leider noch keine Kontakte knüpfen, ich bin 29 Jahre, war mehrere Jahre auf Weltreise, liebe die Natur, Tiere, essen und liebe es zu gute Musik zu tanzen am liebsten Techno oder einfach mal über banale oder auch tiefsinnige Sachen zu quatschen. Meldet euch einfach, Mimi

Share this Post

7 Kommentare

  1. Hey Mimi 🙂 ich bi 27 und wohn in Birsfelde, würd mich freue vo dir z ghöre 🙂

  2. Kei Plan öb der Post scho zu alt isch aber wenn mol bock hesch in basel was zmache wäre debi.
    Lg Kevin(26)

  3. Hallo Mimi
    Falls du magst, kannst du dich bei mir melden 🙂

  4. Hoi Mimi, bi au us Basel, 24 und wiblich.. kasch di gärn be mir mälde 🙂

  5. Hoi Mimi

    Kasch di gern mol bi mir melde!!😄

    Bi us Therwil, BL

    grüessli

  6. Hallo Mimi ich bi dr dome und mag dnatur und tier au sehr gärn. Wür mi freue wenn dich bi mir mälde würdsch😊

  7. hey😊😊 mäud di bi mir 😊😊

Hinterlasse einen Kommentar