hier Freunde & Kollegen suchen & finden 🇨🇭

suchst Du einen Lebensabschnittsgefährten / Liebe für`s Leben ? 🇨🇭

( in Bearbeitung)

 

reale Freunde und Kollegen in der Schweiz suchen ..finden in deiner Region  / Kanton ..geh mal wieder mit Freunden Kollegen zum Tanzen , Sport treiben , wandern....

Freundin gesucht zh

hoi zäme ich wohne in kloten, bi 40 ha 3 kind.

durch muetterschafft hani ich dazumal mini fründe verlore und jetzt wo kids grösser wärdet märk ich das ich ä richtige fründin vermisse wo mit mir eifach quatscht gärn gat go laufe(ha n hund) evtl sport mache zäme oder mal in uusgang ga go tanze..  äs isch fruschtrierend wenn einem niemer schriebt usser famillie und arbetskollege.

wür mi freue

Antworten

5 comments on “Freundin gesucht zh

Hoi du wohne au in klote und han en sohn lieb hünd überalles viellicht hesch ja mal lust öppis unterneh

Supi, han Dir mini Nummere über die privati Ustusch-Option gschickt.
Grüessli😊

Hoi Du
Han jetzt grad Dis Schriibe gläse und bi de Bemerkig „Hund“esch mir s’Herz ufgange. Ich liebe Hünd und bin en absolute Natur-Fründ. Han bis im März letscht Jahr au immer Hünd gha und die tägliche Spaziergäng fehled mir doch ziemlich. Ich würd sehr gärn mol mit Dir mit em Hund go Spaziere oder zäme go Käfele-z.B. im Fleischli z’Chlote….grins. Ich wohne in Glattbrugg und kenne mich in Chlote au es bitzeli us.😉 Ich bin zwar es bitzeli älter als Du, scho 45i aber fühle tue ich mich wie 30i.😂 Okay….jetzt hani chli übertriebe aber ich fühl mich würklich noni so alt, au wenn d’Falte am Morge bim Blick in Spiegel öpis anders säget.😄 Würd mich freue, vo Dir z’ghöre.
Grüessli BIBA

hallo cool chömer gärn gib mir doch dini handynr.. hadt whatsapp? lg

Guete Morge

Ich bin zwar nid wieblich und cha kei Fründin wärde, wol eher en Kolleg. Aber ich känne das in und usswändig … me isch zu 100% für d Familie do und merkt nid das me öbis wichtigs ufgit ohni das me es merkt.

Lg Beat

Schreibe einen Kommentar





einer Gruppe beitreten





ältere Beiträge





einer Gruppe beitreten









New Report

Close