Satinka/ August 21, 2018/ Luzern/ 7Kommentare

Hallo zusammen
Ich bin 31 und wohne in Ruswil.

Ich suche neue Freunde die mich und meinen Hund gerne in die Natur begleiten würden,

zusammen lachen, tratschen.

Abseits der Natur bin ich immer fürs Käffele und gemütliches Zusammensein zu haben. =)



Share this Post

7 Kommentare

  1. Hey ich wohne öi z ruswil. Wo wohnsch dü gnau?:)

    1. Huhu
      Ja dich hani scho vorher gseh, ha aber dänkt ich sig dir sicher zalt. XD
      Ich bi vor 3 Monet hierher züglet, bin zmitzt drin, grad am Märtplatz.

      1. Ah also da im rottalcenter?
        Hehe nenei z alt bisch nit 😉

        1. Ja genau bim Rottalcenter. Wär ja scho cool wennmer öbert us der Umgebig wür känne. 😁

  2. hey ich bi 24gi wohne in kt schwyz. arbeite aber in luzern darum bini viel dort. ich selber han au e hund und zwar e chihuahua was für eine hesch den du?

    1. Hoi
      Oi isch chli en grosse Unterschied. Mine isch en Jagdhundemix, 61 cm und 27 kg. Aber totlieb. ☺️

Hinterlasse einen Kommentar