hier Freunde & Kollegen suchen & finden 🇨🇭

suchst Du einen Lebensabschnittsgefährten / Liebe für`s Leben ? 🇨🇭

( in Bearbeitung)

 

reale Freunde und Kollegen in der Schweiz suchen ..finden in deiner Region  / Kanton ..geh mal wieder mit Freunden Kollegen zum Tanzen , Sport treiben , wandern....

Kolleg/inn finden Frauenfeld TG ZH

bin en jungblibene, ruhige, ehrlich, emphatische und sehr tollerante typ.



han bisher nöd seifachste lebe gha und bin im moment sehr oft alei 😞

und würd mir wünsche wider sache mit öperem zämme zerleb und zteile chöne.

Antworten

3 comments on “Kolleg/inn finden Frauenfeld TG ZH

Was viellicht no wichtig isch… ich bin goanerin/hippie und ich ha öpis gege homophobie und rasistischi lüt

Hey noel. Ich bin d flavia 19 wohne in züri. Hm kei ahnig was ich schribe söt. Also ich sueche au lüt wo gern sache unternemed und eifach lustig und schön ha wend. Wür ich susch gern mal kenne lerne wens passt. Meld dich doch eifach mal den chömer witer luege.

Zoe

Hey 🙂
Ich weiss grad leider ned wie mer epper ahschribt, bin neu da.
meld dich!

Schreibe einen Kommentar





einer Gruppe beitreten





ältere Beiträge





einer Gruppe beitreten









New Report

Close